tisdag 29 september 2009

Muntlig examination

Idag, måndag, var det skoldag och det var muntlig examination som stod på schemat. Blev en tidig morgon, 04:45 eftersom jag var tvungen att ta bussen.
Det var alltså ett muntligt anförande på 5 minuter som skulle hållas, kring det relationella perspektivets utmaning. Delkurs 1 skulle helt enkelt knytas ihop eftersom den avslutas på torsdag. Är nöjd med mina 5 minuter. Tycker att jag fick med det viktigaste och all litteratur också. Kändes såå skönt när det var över eftersom jag gått och nervösat upp mig lite inför detta. Men måste säga att min grupp är bra och man behöver inte känna sig nervös med dem, vilket är superviktigt.
Våra lärare meddelade att om vi inte blev godkända skulle vi få ett mail innan kl.18. Jag har inte fått något mail, vilket betyder att jag klarade det! Jippi, vad skönt att kunna lägga detta bakom sig=).

Har inte gjort något speciellt annars idag. Städat här hemma i eftermiddag. Behövdes eftersom jag har haft fullt upp med annat på sista tiden.
Håller också på och funderar en massa just nu. Måste ta beslut om hur min examen ska se ut och om jag ska läsa distanskurs nästa termin. Mycket att fundera på. Det värsta är att jag måste bestämma mig innan onsdag och jag har ingen aning...hjälp.
Ikväll har det blivit tvkväll med Idol och Svenska Hollywoodfruar. Såg förresten precis nu vilka som gick vidare till Idols kvalfinal. Det blev Calle och Jon. Tycker faktiskt att Calle var bäst ikväll!

Har också hunnit med att beställa kurslitteratur till nästa delkurs. Summan blev 781:-. Inte roligt alls=(.

1 kommentar: