fredag 23 oktober 2009

Tisdag&Onsdag - Pluggdagar

I tisdags var det då dags att börja skriva på examinationsuppgift 3 om Barn i sociala svårigheter. Kände mig inte alls sugen när solen sken och havet låg som en spegel, underbart vackert=). Tog därför en promenad för att rensa tankarna och chans att få lite sol på sig. Blev som vanligt ett varv runt Stumholmen först, brukar alltid inleda mina promenixar med det. Mitt favoritställe här i Karlskrona.




Bilderna är tagna hösten -07 ute på Stumholmen.

Efter promenaden blev det plugg heela dagen lång, inget vidare alls. Kikade på Äntligen Hemma (som äntligen gjorde lite snygga saker) och House på kvällen


Dem här (Barcelona chair) använde sig Äntligen Hemma av när dem inredde ett vardagsrum. Tycker dem är snygga, dock landar priset på 9000:-

Onsdagen innebar också plugg hela dagen, iaf fram till 16. Lagade därefter en ny fiskgratäng som blev ok och sedan kom Anders på spontanfika. Satt och pratade + drack kaffe och mumsade min äppelkaka, trevligt=)

1 kommentar:

  1. Hej!
    Ja det var min första tanke med, men hålen var så ytliga så det gick bra. :)
    Vad har du för planer för helgen då? Kram Zandra

    SvaraRadera