söndag 11 oktober 2009

Fredagsmys - utan godis!

Igår, fredag, var jag duktig och läste ut boken om empati. Det var mitt mål och det känns bra att ligga ett steg före=). Fick igår ett brev från Kalmar Högskola. Det visade sig innehålla vilket betyg jag fick på examinationerna i förra veckan. Jag fick VG (är det högsta man kan få på högskolan). Blev så himla glad=). Det var den muntliga examinationen. Kände att jag lade ner mycket jobb på den uppgiften, vilket gör att det känns ännu roligare. På litteraturseminariumet fick jag G, vilket var det enda man kunde få. Jippi!!
På kvällen blev det fredagsmys med räksmörgåsar och Idol. Massa tända ljus och känslan av att helgen snart är här, härligt! Blev dock inget godis. Starkt gjort av oss gottegrisar=).


Mumsiga mackor som Martin gjorde!

Karolina åkte ut ur Idol. Tyckte inte att det var rätt, för hon är duktig. Men tyvärr var hennes version av Lady Gaga inte bra alls. Heja Erik och Tove=). Bild:www.tv4.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar