tisdag 14 september 2010

Styling - Kök & Utomhus

Har nu stylat lite med mina inredningsinköp. På köksbordet ser ni min nya duk som jag hittade på Village. Där finns massa snyggt! Gillade verkligen färgerna, mörka nyanser med senapsgula bär som lyser upp. CultDesign-ljushållaren får fortsätta att pryda köksbordet men nu med två svarta brickor till dem vita. Mina jordgubbsbrickor fick helt enkelt stuvas undan till nästa sommar. I fönstret bytte jag ut mina vita pelargoner till vita cyklamen, som är så söta=). Nu är köket höstigt. Mer pynt får det bli till jul istället.

Blev ju en tur till Blomsterlandet i fredags och där handlade jag höstblommor. Köpte en korg där vit ljung, knallrosa cyklamen och murgröna får lysa upp lite utanför dörren.


3 kommentarer:

  1. Visst är det mysigt på hösten, varmt och ombonat på nåt sett!
    Tur vi har så olika årstider!

    Jättefint blev det!
    He en bra vecka, kramar från oss!

    SvaraRadera
  2. Vad fint!!
    Jag har skickat ett sms till dig (om det nu funkade). Angelica och jag skulle vilja hälsa på dig på söndag, kolla om det skulle kunna funka!
    Många kramar

    SvaraRadera
  3. Annika: Tack! Hoppas ni med har en bra vecka i höstrusket=). Kram

    Johanna: Ska säkert kunna klämma in en date med er=). Hör av mig när jag vet. Hade varit så skoj att träffas. Vill ju se din mage innan bebis ploppar ut! Kram

    SvaraRadera