fredag 10 september 2010

Full fart!

Denna veckan har inneburit mycket plugg men givetvis tusen andra saker, allt på en gång!
I måndags fokuserade jag på plugg hela dagen. Läste och förberedde mig inför tisdagens seminarium. Kvällen ägnades åt att titta på valdebatt där skolfrågor diskuterades. Kände mig nästan tvingad att titta eftersom det handlar om min blivande arbetsplats. Väldigt intressant att höra partiledarnas viktigaste frågor och hur dem tänker. Fick mig nog en ganska bra uppfattning. Tyvärr är jag väldigt dåligt insatt inför valet. Vet inte alls vem jag ska rösta på men jag vill verkligen sätta mig in det mer för att på valdagen känna att det känns bra när jag lagt min röst. För visst ska man rösta! Superviktigt!! Så nu får jag läsa på till nästa söndag!

Tisdagen innebar tidig morgon och att ge sig iväg till Kalmar. Hade seminarie tillsammans med gruppen och jag tycker att det gick bra. Fick till en bra diskussion och nu kan jag lämna moment 1 bakom mig=). När jag kom hem höll jag på att somna sittandes...denna trötthet! Men fick värsta rycket och rensade ut bland smink och kläder. Sommarkläderna ligger nu prydligt ihopvikta för att istället ersättas med lite mörkare höstkläder. Även bland dem rensade jag hej vilt så nu är garderoben ganska tom! Var verkligen ärlig när jag gjorde det. För visst har man kläder som man aldrig använder men som ändå får hänga kvar i-fall-att?!
Efter middagen begav jag mig på styrelsemöte för vatten-avlopp. Diskuterade och planerade inför kommande stormöte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar