söndag 5 september 2010

Rivstart!

Ja, det kan man verkligen säga! Skolan har kört igång med en rivstart. Tisdagen och torsdagen läste jag kurslitteratur här hemma till nästa veckas seminarium. Inget skoj hände alls och motivationen har väl inte riktigt kommit än efter sommarens alla lediga dagar!

I onsdags var jag i Kalmar. Fick ta bussen, vilket medförde att jag var tvungen att stiga upp klockan 05.00=(. Alldeles för tidigt och efter väldigt dålig sömn efter att ha lyssnat på Martins konstiga andning (något som satt sig på luftrören) så var jag ännu tröttare.
Inledde med seminarieträff tillsammans med vår studiegrupp som ska samarbeta fram till november. Pratade oss samman och gick igenom hur vi ska jobba, med vad och planerade lite annat. Känns som vi är en väldigt bra grupp, lättsam men ändå seriös=).
Träffade Malin en liten stund efteråt för att diskutera vårt tänkta ämne till examensarbetet och sedan var det dags för föreläsning. Digital kompetens var ämnet och det var intressant!

Njuter av dem fina höstdagarna, soligt men kall luft. Får nog vara glada så länge vi får ha detta vädret! Snart är det väl storm och regn...
Inget godis och kakor förresten. Går bra men jag hade ju inte tackat nej till äppelkaka&vaniljsås=). Hade varit grymt gott!!
Bjuder på höstkort på våra fina, röda äpplen.

1 kommentar: