måndag 20 september 2010

Fredagens inköp

I fredags var jag i staden för att inhandla löparskor och ett nytt halsband. Blev lite mer:

Halsband från Pearls for Girls. Tycker dem har supersnygga smycken.





Blev ett besök på H&M. En kavaj modell kort, en svart luvtröja och en skjorta. Rutigt är inne och finns verkligen i varenda affär!!
Löparskor, Nike. Kommer användas till promenader och övrig träning. Var verkligen i stort behov av dessa! Såå glad att jag hittade ett par som både var sköna...och snygga=)



Olive BodyButter från BodyShop inhandlades. Var 20% på en vara och då kunde jag inte låta bli=). Har använt mitt Coconut BodyButter flitigt hela sommaren. Men nu var det dags att skaffa sig en höstdoft eftersom Coconut är en typisk sommardoft, tycker jag. Bra produkter!

1 kommentar: