tisdag 21 september 2010

Helgen i stora drag

I lördags invigde jag mina nya Nike-skor, Svärmhallsrundan avverkades och det kändes härligt=). Inget skoskav och inget ryggont!
Hann också med städ, en maskin tvätt hos svärmor och plugg. Mycket att göra och lika bra att passa på medan sambon ändå var på fisketur.
På eftermiddagen var det dags för kalas. Fira Jessika, som blir 20 år idag!
Bjöds på god smörgåstårta och efteråt kaffe, kakor och mumsig tårta med fin garnering=).

söndagen blev det sovmorgon, såå skönt! Blev plugg även denna dag...jisses vad det tar sin tid med lektionsplanering. Eftersom man också ska arbeta med sin projektidé från Linnéuniversitetet så tar allt ännu mer tid. Tur det är roligt=).
Blev bjudna på god söndagsmiddag hos svärföräldrna, rotmos. Riktig husmanskost som är så gott! Efteråt var vi och röstade. Har verkligen lyssnat på varenda partidebatt hela veckan för att få insikt ock kunskap för vad dem olika partierna står för i olika frågor. Är ganska svårt men till slut fick jag mig en ganska klar uppfattning.
Tråkigt nog kom Sverigedemokraterna in i riksdagen=(. Riktigt illa och jag tror som så många andra att det måste bero på okunskap!!
Avslutade även denna söndag med ett träningspass, cirkelträning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar