måndag 6 september 2010

SHOPPING=)

I fredags shoppade jag=). Inte gjort det på jättelänge så var såå sugen! Hade mamma&syster med som smakråd och även dem hittade lite. Fikade på Lennarts och är stolt över mig själv att jag tog en smörgås med kycklingröra och ingen sötsak! Det går framåt=). Det värsta var iaf när jag var på Hemmakväll för att lämna några filmer. Plockgodisets enormt underbara doft slog emot mig men jag sprang därifrån illa kvickt annars hade det fått följa med en påse hem, haha=).
Mina inköp:

Svart parkas från Lindex. En vinterjacka men känner jag mig själv så lär den behövas i senhöst. Är så frusen. En söt modell!



Svarta kängor från DinSko. Snörning är inne!



Basplagg från H&M. Särskilt nöjd över den gråa koftan eftersom jag älskar koftor. Kommer nog inhandlas en svart likadan inom snar framtid.
Köpte mig också en mascara och ett par inneskor som kommer behövas när praktiken börjar nästa vecka. Även inredningssaker inhandlades (givietvis!) men eftersom jag behöver lite mer nytt innan jag kan styla så väntar jag med bilder tills det är färdigt! Temat är givetvis höst med lite mer mörka färger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar