onsdag 27 maj 2009

Tisdag

Ännu en intensiv pluggdag. Karin plockade upp mig vid Amiralen vid halvnio-tiden, där vi köpte med oss lite frallor. Sedan begav oss hem till Kerstin där vi skulle tillbringa dagen framför datorn med ett ton papper och böcker framför oss, härligt...Ute har det varit underbart väder givetvis, men kunde iaf tillbringa vår lunch ute på deras altan. Blev förälskad i en kattunge, som troget låg i mitt knä och sov...så underbart söt. Men det är totalt livsfarligt med kattungar för jag hade gärna tagit med den hem och bara gosat med den. Tyvärr är jag inte lika förtjust i dem när de blir stora, så det får vara för min del! Hann iaf ganska långt idag på vår litteraturstudie, vilket gör att jag hoppas på ledighet på fredag=).
När klockan var fyra så körde Karin mig till Amiralen, där jag handlade på Maxi. Martin hämtade mig och då blev det ärenden på Jem&Fix och biblioteket. Hem för att fixa mat och sortera upp lite papper. Är alltid något att göra!!
Känns som det just nu är väldigt mycket att tänka på och fixa med...

Satt igår och skickade ut listor/info till alla som ska fira midsommar på Ungskär. Är ju massa mat som ska inhandlas. I år är det dock bara 2 dagar på Ungskär, vilket leder till mindre mat än förra året...men känns ändå som ofantligt mycket ska med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar