torsdag 7 maj 2009

Cykelstöld och tjejkväll

Har inte skrivit på några dagar så tänkte uppdatera vad som hänt, vilket inte är något jättespännande.
Måndagen var skola mellan 7.30-16.30, alltså långdag. Hände inget nämnvärt under dagen, höll en lektion på temat Blekinge och det gick bra. När sedan skoldagen var slut så skulle jag cykla hem, men ingen cykel fanns där. Ringde syrran och hörde om hon råkat ta den när hon kom med bussen från stan, men icke. Alltså har min cykel blivit stulen!! Blev så himla ledsen för detta...känns så tråkigt att man inte ens kan ställa sin cykel på en offentlig plats dagstid utan att vara orolig för att den ska bli stulen. Har verkligen kollat runt på ön, ifall den ligger slängd någonstans men den är spårlöst försvunnen. Skyndade iaf hem för att slänga i mig lite mat och sedan begav jag mig till stan. Skulle nämligen träffa tjejerna och ha tjejkväll hos Lina, så trevligt var det=). Åt morötter och dip, päron och vindruvor...så vi körde på en nyttig linje. Satt och pratade en massa och kollade även på bildspel på alla kort som tagits genom åren. Kan bara säga att alla verkligen förändrats en massa, skoj att se=). Och jag kom fram till att vi verkligen har hittat på en massa kul genom åren!
Efter detta begav jag mig hem till lägenheten för att invänta Martin som hade en superlång dag på jobbet, kom inte hem förrän vid halv elva på kvällen.

En klassisk bild på oss tjejer (känns som alla har denna=) Men det var iaf vi som var på tjejkväll i måndags så den passar bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar