torsdag 28 maj 2009

Shopping förgyller vardagen=)

Pluggdagen idag var rätt så smärtfri. Karin och Kerstin kom hem till mig vid nio och vi satte igång direkt. Börjar bli färdiga, vilket betyder ledighet på fredag=). Har mestadels suttit och kikat igenom referenser och liknande. Bara en sådan sak tar tid fick vi erfara men vi blev iaf färdiga! Hann också med att äta min kasslersallad och dricka kaffe innan pluggdagen var slut. Avslutade nämligen redan vid halvtvå-tiden eftersom jag skulle uträtta lite ärenden.
Efter dessa var avklarade så blev det shopping för min del=). Var länge sedan jag gick på stan och jag tyckte det var dags att uppdatera garderoben med lite sommarsaker. Först och främst inhandlade jag Morsdag-present och studentpresent till Jessika+studentkort till våra tre studenter som ska gratuleras! Har bara systeryster kvar nu. Tycker det är svårt eftersom jag vill ge något bra. Efter presenterna var inhandlade så blev det shopping



Ballerinaskor från DinSko




Skinnbag från accent. Har letat så länge efter en sådan och nu äntligen=).



Svart kofta från JC. Kan vara bra på sommarkvällarna tror jag!

Två t-shirts från JC

Blir glad när man hittar lite. Men jag behöver såå mycket mer, bl.a. en ny bikini. Får väl se hur jag gör...CSN är ju lite snål med pengar denna månad. Dessutom ska jag slinga mitt hår imorgon, jippi=).

Håller på och funderar över om Martin och jag ska hitta på nått speciellt i sommar, åka iväg på en liten semestertripp. Brukar bli att vi hittar på ganska mycket med vännerna, ut på sjön och så...Men skönt att komma iväg någonstans. I år vet jag inte hur Martins semester kommer vara och jag jobbar ju också en period. Men vi är lite sugna att hänga med familjen Ungfors/Samuelsson på en campingtur=). Kan ju ha vårt tält bredvid och sova i. Men får som sagt se hur vi gör och om det skulle passa. Amanda sa till oss att vi bara fick följa med om vi inte pluttade eller hoppade i sängarna! Haha, hon är för go=).

1 kommentar: