lördag 23 maj 2009

Härliga dagar

Snart är två dagar av min härliga långhelg slut, men det återstår som tur och väl är två till. Tycker att dessa lediga dagar springer iväg och man hinner verkligen inte göra allt som man vill (och behöver). Har verkligen kommit in i en period då jag vill hinna med så mycket och gör jag inte något så får jag dåligt samvete...inte bra för då blir man bara så stressad!

Gårdagen bestod faktiskt mest av solning. Vaknade ganska tidigt och tog bussen ut till Sturkö. Alldeles för fint väder att sitta inne i stan. Så jag och Johanna tillbringade dagen i solstolarna med våra böcker, härligt=). Behövde tydligen sola, då syrran ansåg att hon bländades av mina vita lår...Hann även med att hjälpa farmor att plantera lite blommor. På eftermiddagen så kom Martin också ut till ön och då började vi klippa gräs och fixa lite. Avslutade dagen med pizza, gott=). Somnade sedan till åska och regn som droppade utanför, ganska mysigt faktiskt!

Idag har det inte hänt så mycket. Martin och jag har varit nere vid sjöboden. Klippt gräs, räfsat och tagit bort stora jordhögar...blev jättefint. Vi hälsade också på hos John och Marie en sväng och sedan klippte jag Martin. Det var nog allt i stora drag...

Är just nu alldeles för onyttig. Blir arg på mig själv!! Är inne i en period då kakor och godis är livet, haha. Skärpning nästa vecka för min del...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar