torsdag 7 maj 2009

Besök från Högskolan i Kalmar

Idag var det då dags för besöket från Högskolan i Kalmar. Min handledare, Ragnar, skulle samtala med mig och Karin om hur mina veckor på Sturköskolan varit. Tycker det gick jättebra och jag är nöjd över samtalet. Både Karin och Ragnar är superduktiga och bra så det underlättar mycket. Fick en del kluriga frågor av Ragnar, där det gällde att reflektera och även få in det man lärt sig under denna termin i svaren. Skönt att ha det över men var faktiskt inte nervös!
Annars hände det inte så mycket i skolan. Hade drama idag, vilket inte gick som varken jag eller Karin hade tänkt oss. Barnen var mest på lekhumör och hade ganska svårt att följa instruktioner...men går säkert bättre nästa gång.
Kvällen har varit lugn, har varit så tråkigt väder hela dagen så jag kände för att bara gå i mina pyjamasbyxor och ta det lugnt. Så har bara pluggat lite och tittat på tv, skönt=).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar