onsdag 13 maj 2009

Ny vecka

Då är det ny vecka, redan tisdag idag ju! Har inte alls haft tid att blogga denna helg så tänkte börja veckan med en uppdatering av vad helgen erbjudit.
Lördagen bjöd först på sovmorgon, skönt! Sedan skulle jag och Johanna in till stan och till slut kom vi iväg. Var så länge sedan jag gick på stan och eftersom jag bott på Sturkö nu ett tag så har man saknat det ännu mer. Så vi tog en riktig shoppingdag, gick i varenda affär både en och två gånger. Tog en sen lunch på Tre G, grillad sandwich med kyckling och massa sallad...var så gott=). Hittade till slut lite kläder, som ni ser nedan.
Var så himla trötta när vi kom hem så vi somnade på soffan faktiskt, haha. Men upp igen och ta nya tag. Johanna gav sig iväg på fest och jag fick sällskap av Martin. Vi lagade potatisgratäng och fläskfilé och mumsade i oss det medan vi tittade på Robinson. Blev väldigt förvånad att Angela åkte ut, tyckte hon kunde varit en möjlig vinnare. Tittade sedan på film, var bra men inte riktigt som jag tänkt mig.
Rosa t-shirt från Ginatricot och vit t-shirt från H&M


Söt blus från Vero Moda, blev väldigt nöjd med denna=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar