fredag 29 maj 2009

Sommarväder?

Ska tydligen komma riktig sommarvärme till helgen! Men känns för tillfället ganska osäkert med det, här blåser nämligen full storm och himlen är molnig. Hade ju planerat in solning idag...
Nu har iaf min helg börjat. Gårdagen fick avsluta vår pluggvecka, då vi satt hemma hos Karin. Bjöds på god pastasallad och hembakat bröd med fetaost, vitlök, ost och skinka i...supergott! Hann faktiskt färdigt, så på måndag blir det bara lite finslip och planering kring redovisningen. Skickade även in arbetet till Ragnar för lite respons och jag tycker inte alls det var mycket kommentarer...lite ordbyte och fler förklaringar av vissa termer, vilket snabbt ändras på måndag. Känns väldigt bra och nästa vecka har jag endast plugg på måndag och redovisning i Kalmar på fredagen och sedan har jag sommarlov=). Underbart!! Ska iofs jobba lite också i sommar men det känns inte så jobbigt!

När jag tillslut kom in till stan så begav jag mig till frissan vid 16. Slingade håret, blonda slingor. Blev bra och skönt att slippa titta på den hemska utväxten=). Efter det var klart så gick jag hem och väntade på Martin. Vi skulle nämligen köra ut till Sturkö direkt efter han slutat eftersom han var tvungen att byta bil till dagens jobb. Bestämde oss för att stanna kvar på Sturkö eftersom det har lovats så fint väder, men får väl se hur det blir med det...Tänkte arbeta vidare med sjöboden imorgon nämligen.

Sitter här på Sturkö nu och vet inte vad jag ska hitta på. Har precis slängt i en maskin tvätt och nu blir det nog promenad eller gräsklippning...måste ha något att göra (har blivit såå rastlös av mig). Ha en bra helg=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar