tisdag 19 maj 2009

Regn och Poweryoga

Vaknade idag av att regnet slog på rutan...det värsta som finns om man måste gå upp. Hade gjort vad som helst för att ligga kvar, men det var bara att ta sig i kragen. Upp och fixa iordning sig och sedan till Stadsbiblioteket för grupparbete. Skulle egentligen varit i Kalmar idag men vi fick istället sitta här eftersom hela gruppen bor här. Vi behövde bara skriva en skriftlig rapport om hur vi diskuterat. Känns som vi överarbetade uppgiften lite grann, men den blev bra i slutändan. Gjorde avbrott för lunch, blev McDonalds. Karro lyckades fixa till sig gratis pommes till mig, haha=). Åter till biblan för att fortsätta med litteraturstudien. Gick väl sådär men nya tag imorgon! När Martin kom hem blev det besiktning av bilen, den gick igenom=). Kan verkligen inte fatta det, vi blev så glada. Är så tråkiga pengar att laga upp bilar. Åkte sen till Maxi för handling.
Ikväll har jag varit på Poweryoga med Lina, Zandra och Eve. Kan konstatera att jag är vig som ett kylskåp=). Men det var skoj att testa något annat! Var ganska svårt med andningen och alla viga rörelser. Får väl se om man har någon träningsvärk imorgon. Nästa vecka så tror jag att vi kör på Bosu.

Nu ska jag lägga mig, är väldigt trött och har en intensiv pluggdag framför mig imorgon. Kerstin kommer kl. 9 och då ska jag ha hunnit städa och läsa lite artiklar. Dags att sova! Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar