fredag 10 juli 2009

Torsdag - Städa och snickra

Torsdag idag, vilket snart betyder helg. Vet inte alls vad jag vill göra i helgen. Verkar inte hända något speciellt och jag är sugen att åka iväg någonstans. Tror tyvärr inte att vi kommer göra det men man kan ju alltid drömma...Känner att jag behöver komma iväg och hitta på nått skoj. Men frågan är vad? Finns så mycket man kan göra men man måste ju ta sig i kragen som sagt.

Har inte gjort så mycket idag, passat Ellen mest. Fick också rycka in som städtant hos farmor, då hon behövde dammsuga och torka golv. Inte så lätt att göra när man är gammal. Johanna och jag var också och handlade åt henne. När Martin kom hem gjorde jag ugnspannkaka med bacon.
Kvällen tillbringade jag och Martin vid sjöboden, där vi snickrade lite (eller rättare sagt Martin...jag stod på stegen och höll i brädan). Blir fint där nere. Hade även med oss kaffe och Singoalla lakritskex som vi fikade på i solen, mysigt=).

Kan bli arg på mig själv då man klagar för mycket. Lev livet för tusan. Jag fick mig verkligen en tankeställare igår. Tänker på dig Malin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar