tisdag 7 juli 2009

Måndag - jobb och huvudvärk

Har inte hänt så mycket idag. Har jobbat idag 7-16, eller rättare sagt gått bredvid. Har lärt mig pennan idag, tror jag! Tycker inte att det verkar så svårt. Alla vårdtagare verkar så goa och jag tycker faktiskt att det är roligt att vara tillbaka, dock på en liten snabbvisit på 4 veckor men iaf.
Tyvärr har jag haft grym huvudvärk hela dagen. Trodde att det skulle bli åska eftersom det också har varit en konstig, klibbig värme. Men ikväll kom regnet utan åska, skönt det.
Efter jobbet så handlade jag lite saker och sedan begav jag mig hemåt för att laga spaghetti och köttfärssås. Blir en lugn slappkväll framför tvn med citronlakrits glass som jag inhandlade idag=). Skönt att slappa lite, när jag har resten av veckan ganska inplanerad.
Imorgon blir det iaf fika på 3G med Jennie=) och bredvidgång på jobbet mellan 15:45-21.

Har just nu väldigt mycket tankar och funderingar, kan vara så ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar