torsdag 23 juli 2009

Onsdag

Gårdagen bjöd inte på något blogginlägg för min del. Hände helt enkelt inte något nämnvärt. Jobbade kvällen 15.45-21 och innan dess gjorde jag inget vettigt. Fixade lite här hemma och låg och läste. Så konstigt väder så blev ingen promenad för min del, regnet hängde i luften...tråkigt. Känns som sommaren är slut=(.

Idag har jag jobbat 7-14. Vaknade till helt underbart väder, så planerade för en kväll på Stumholmen men vid elva-tiden så blev det mulet och inget roligt väder alls. Vill ju fortfarande kunna sola, bada och njuta av värmen men det verkar som vi får vänta på den. Hoppas bara att det blir bra väder till helgen, då vi åker ut till Ungskär. Fredag blir det ju ev. sjön också, nice=). Efter jobbet var det hem och fixa + laga mat.
Känner mig på något viss stressad. Vet inte alls vad det beror på. Vet inte riktigt vad jag vill och känner för. Tycker givetvis om Martin lika mycket som vanligt och min utbildning känns också rätt. Men hade varit skoj på ett sätt att komma härifrån..flytta till ett annat ställe men det går ju inte nu. Behöver komma härifrån ett tag, bara åka iväg någonstans...får väl se. Åka på semester helt enkelt=).

Blev kaffe och kex ikväll=)

Min älskling och jag=).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar