fredag 28 januari 2011

...

Snart helg och jag längtar verkligen! Är vääldigt trött efter denna veckan...
Är trött på att det är såå tråkigt och jobbigt just nu. Tycker absolut om att arbeta men allt annat! Fryser konstant=(. Trodde näsan skulle ramla bort när jag var rastvakt idag och jag spänner hela kroppen när det kallt. Vi har det omänskligt kallt inne också. Inte roligt alls. Är dessutom trött och min energi är som bortblåst! Tänker inte klaga ihjäl mig här men men... Längtar bara till lite värme och att åka iväg nu hade varit mer än välbehövligt! Vet att man inte ska klaga men måste få göra det...

Igår arbetade jag på samma skola som jag varit på sedan examen=). Efteråt styrde jag kosan in till stan för att träffa syster. Vi åt lunch på Lennarths och köpte födelsedagspresent till mamma. Åkte sedan hem till mamma för att dricka kaffe och värma mig vid brasan.
Idag har jag arbetat på en ny arbetsplats/skola! Det vill säga ännu fler erfarenheter.




Några varma sommardagar på Ungskär nu? JA TACK!!!

3 kommentarer:

  1. Man får helt klart klaga ibland, speciellt på denna kyla!
    Duktig du är som jobbar på!
    Hoppas allt är bra med dig.
    Kramar♥

    SvaraRadera
  2. Ja, tänk på Ungskär så får du värme i kroppen.

    Niclas har bokat sig på bridge från 29 juli till 7 aug, så då ses vi väl där ute!

    SvaraRadera
  3. Skulle ju med fråga, är bilden på Malte från i år? Tycker han ser så liten ut...har han växt så mkt sedan dess tro? Blivit mer pojkig.

    SvaraRadera