måndag 3 januari 2011

Nyårshelgen...

...blev en lugn sådan. Eftersom våra tänkta planer ändrades och vi inte visste vad vi skulle hitta på så blev vi kvar på Sturkö. Nyårsfirande hos John&Marie med god mat och trevligt sällskap. Fick för första gången smaka älg och det var gott faktiskt. Är lite skeptisk till vilt men det var mumsigt=).
Vid tolvslaget stod vi här utanför huset och kikade på alla fina raketer&skålade i champagne. Hann vi med att "fira" en stund med mamma och pappa med!
Tycker det är härligt med ett nytt år framför sig. Detta kommer bli ett händelserikt år och nu är det på allvar med vår husrenovering. Dessutom är det dags att ge sig ut i arbetslivet. JIPPI, vad härligt! Martin och jag har många mål framför oss 2011. Jag tycker absolut att det är bättre att sätta upp nya mål än nyårslöften. Nyårslöften håller man inte ändå men mål kan man nå upp till! Därför tycker jag att alla ska sätta upp mål istället. Både kort- och långsiktiga!

För övrigt har helgen varit relativt lugn. Kört en sväng i nya bilen och spenderat tid i soffan med massa bra filmer, ett bra tillfälle att ladda batterierna.
Idag, söndag, har det hunnits med lite fixarsaker som halkat efter vid jul- och nyårsfirande. Städat källaren, tömt huset på ännu mer saker och nu sitter jag här med lite plugg. Imorgon är det sista arbetet med vår uppsats innan den ska lämnas in!! =)

Nu ska jag skriva färdigt det sista och måla naglarna innan det är dags att sova. Upp tidigt imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar