tisdag 11 januari 2011

Slutspurten=)

Måndag och sista veckan på Linnéuniversitet. Efter 3,5 års slit är det äntligen dags för examen på fredag. Har en väldigt intensiv vecka framför mig med massa saker inbokat!!
Helgen var lugn här hemma. Martin snickrade och fick väldigt mycket gjort. Jag förberedde mig inför onsdagens opponering och la ner mycket tid på sista plugget. Bilder kommer i veckan på bygget.

Idag har jag varit i Kalmar. Träffat Malin och gjort oss redo för opponering. Nu är vi redo=).
Fixat lite hemma i em, lagat mat och nu sitter jag här en stund. Martin och morfar står uppe och diskuterar bygge. Kommer väl snart ner och vill ha kaffe antar jag=).
Förresten, är det någon/några som vill köpa kurslitteratur så hör av er. Vill sälja en del som jag inte känner att jag behöver i framtida jobbsituationer. Har en hel del i bokhyllan...

Idag läste jag också ut en läsvärd bok, Borta bäst av Sara Kadefors. Läs den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar