lördag 22 januari 2011

Examensfika, jobb och sjukstuga

Idag, fredag, ligger jag hemma och är sjuk. Tråkigt och ännu tråkigare att behöva tacka nej när bemanningen ringer och frågar om jag vill jobba. Men så är det! Har känt mig halvkrasslig hela veckan (och pågrund av detta inte kunnat köra igång med träning) och igår eftermiddag var jag allt annat än pigg. Kunde knappt prata under sista lektionen. Så halsont, hosta och ont i kroppen är mina symptom=(. En lugn dag med andra ord.
Idag fyller min underbara älskling 25 år!! Så tråkigt att inte kunna vara piggelin men ska iaf laga en god middag till honom. Får vi hitta på något en annan dag och till sommaren blir det födelsedagsfest för oss båda.

Denna veckan har jag arbetat tis-tors i en 4:a. Jätteskoj att få komma ut i arbetslivet med en gång och slippa gå hemma. Tre intensiva men roliga dagar=). Malin och jag har också slipat lite på examensarbetet och de kommentarer som vi fick. Skönt att få iväg det! Martin har snickrat lite grann här hemma, gjort en provisorisk hall som jag kan lägga upp bilder på till helgen!

Tänkte slänga in lite bilder från söndagens examensfika. På eftermiddagen kom min släkt och på kvällen fam.Ungfors. TACK allihopa för fina presenter, blommor och pengar!!!
Fick en underbar bukett av Martin innan vi körde till Kalmar i fredags! Så fina=).






1 kommentar:

  1. Tråkigt att Martin är sjuk på sin födelsedag.Gratta honom ifrån oss.Kul att du fick jobb så snabbt. Hur var det ? Var eleverna trevliga? Hoppas det, med en så gullig fröken. Tack för gott examensfika.
    Krya på dej.
    Kram Inger och Roland.

    SvaraRadera