onsdag 20 oktober 2010

Skriva, skriva, och skriva....

VFUn är över och nu är det hemmaplugg som gäller! En rapport ska skrivas kring mitt IKT-projekt som jag genomfört under mina veckor i skolan. Detta är vad som upptar största delen av min tid. Satt hela måndagen och pluggade och skrev!
Kan konstatera att jag saknar "mina" 24 barn i klassen. Saknar att planera lektioner, hålla lektioner och vara lärare men snart är jag där...på riktigt=). Är nöjd över min insats dessa veckor och jag fick ett fint omdöme och betyget är jag också väldigt nöjd med. Kul eftersom det är min sista VFU och eftersom jag snart är färdig.
Fick det här fina bokstödet och bok av min handledare. Tack!!


När det gäller renoveringen här hemma så kan jag nu meddela att stugan är riven. I måndagskväll hördes ett BRAK och så var sista väggen nere. Nu återstår ett himla jobb med att få bort alla brädor som mest liknar ett gigantiskt plocke-pinn!


Igår, tisdag, så var det plugg hela dagen också=(. Blev ett avbrott på eftermiddagen. Styrde kosan mot stan nämligen för att uträtta ett ärende och givetvis hann jag med lite shopping med=). Avslutade med veckohandling på Maxi. Kvällen fortsatte också med plugg men tog en välförtjänt paus i soffan med en kopp kaffe samtidigt som vi kikade på Äntligen Hemma och House.
Dagens shopping: Väska från Accent som jag spanat in ett tag och kan ni tänka er! Det var rea på den=).
Blev också ett ansiktsvatten från Clinique som jag verkligen behövde. Har testat deras produkter nu ett tag på grund av min hy som inte varit sig lik och jag tycker att de känns bra. Deras produkter ska vara skonsamma mot huden och jag hoppas att det kommer hjälpa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar