fredag 8 oktober 2010

...

Torsdagkväll och jag är trött och hängig. Sådär ont i kroppen, nacken och nyser hela tiden. En förkylning på G kanske? Inte så konstigt eftersom var och varannan människa är snoriga och sjuka. Men nu finns INGEN tid till detta!! Plugg, skola, kalas och dop står på schemat den närmsta tiden!
Idag har det varit VFU som vanligt. En bra dag förutom att jag varit frusen konstant. Vädret har inte gjort saken bättre, regnigt och kallt. Klassen är härlig och jag trivs. Vi har roligt tillsammans och ofta går det mesta som jag tänkt. Arbetar man med 24 åtta-åringar kan vad som helst hända men det gäller att vara flexibel!
Efter handling, städning, mat&disk och tvätt så gjorde jag Martin sällskap ute vid brasan. Han har eldat ikväll, rivningsmaterial från stugan. Satt i mörkret tillsammans med varsin kopp kaffe vid elden och bara kopplade av. Mysigt=). Nu har vi precis tittat på Robinson och Hellenius Hörna!

Igår, onsdag, var det enbart skola och träning som gällde för min del. Hann visserligen med att vara Ziggevakt en stund på eftermiddagen och värma lite ärtsoppa till middag! Körde sedan träningspass på 1,5 timme med Zandra. Först boxning och sedan kondition&styrka. Heja oss=).
Säsongspremiär av Greys Anatomy blev det givetvis. Äntligen börjar serierna komma tillbaka lagom till höstrusket kommer. Om man nu hinner titta....

Just nu spanar jag in:
Svarta pumps som kan vara bra i höst bl.a. till dopet nästa helg!


Svarta skinnhandskar från Accent


Jättesnygg väska från Accent. Vill ha!! Kanske blir ett inköp på lördag...


Didrikssons väldigt snygga vinterjacka


Snyggt träningslinne, Nike. Kanske kan göra att motivationen ökar=)


Nya träningsbyxor MÅSTE jag ha! Dessa var ok, tycker jag. Soc, Stadium


1 kommentar:

  1. FINA saker.. Vill också shoppa. Är du sjuk? Håll dig borta från mig då. Hihi. Puss på dig syster

    SvaraRadera