onsdag 2 december 2009

Plugg, redovisning & tacos

Inledde veckan med ledig måndag, inte alls fel=). Däremot var det en dag som enbart ägnades åt plugg kan man säga. Efter de dagliga bestyr som man gör hemma så var det datorn som gällde. Gjorde färdigt uppgift 16 som inte ska redovisas förrän på måndag, då vi har seminarium. Men det känns väldigt bra att vara ute i god tid! Förberedde mig också inför redovisningen som skulle hållas på tisdag. Hade tvättstugan på kvällen så det blev ett gratis motionspass eftersom jag var tvungen att köra 3 maskiner. Är ju en del trappor att springa i...Fick under måndagen ett spännande mail, som vi har väntat på. Nu ska bara en massa beslut tas, men roliga såna=).

Tisdagen innebar att julmånaden december inleddes och skoldag i Kalmar. Hade redovisningsdag så det var mest att sitta och lyssna. Vår grupps redovisning gick bra, tycker jag. Hade fått med det mesta om kartläggning och presenterade det på ett bra sätt. Räknar ner skoldagarna nu och längtar till lite julledighet. Är endast 5 skoldagar kvar innan jul!
Efter Jeanette släppt av mig vid Amiralen så träffade jag mamma där. Blev en sväng inom Maxi och sedan följde jag med ut till Sturkö. Martin och jag blev bjudna på mat hos my family, tacos=).
På kvällen blev det lite kikande på Äntligen Hemma och Jag vill bli stjärna. Vet inte riktigt vad jag tycker om det programmet. Intressant att se men i vissa av fallen känns det som föräldrarna uppmuntrar lite väl till träning?! Somnade ganska fort efter det. Efter ännu en sömnlös natt på grund av oväsen så var jag trött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar