onsdag 5 augusti 2009

Måndag&Tisdag

Igår, måndag, var jag ledig=). Så härligt efter en hel helgs slit! Därför blev det en låång sovmorgon och en lång, lugn och härlig frukost. Efter detta blev det en powerwalk på 50 min. Var länge sedan jag var ute och rörde på mig. Kändes riktigt skönt att ut och gå i riktigt raskt tempo, var dessvärre lite för varmt för det men det var bara att kämpa på. Sedan blev resterande dagen mest ägnad åt städning. Dammsög och torkade golven och fixade med sådant som man inte riktigt hinner med när man jobbar.

Idag, tisdag, var det endast jobb mellan 13-16 som stod på schemat. Denna tid känns totalt meningslös att gå dit för, men den är menad att vara som en mötestur. Hade möte i en timme iaf och sedan blev det lite jobb efter det. Dessa tre timmar gör att hela dagen blir förstörd eftersom man är uppbokad att ge sig iväg. Efter jobbet så blev det handling och sedan hem för att steka pannkakor=). När vi var mätta och belåtna så blev det en powerwalk, denna gång på 45 min i raskt tempo. Härligt! Var dessutom helt underbart väder att promenera i. Lagom varmt och inte en vind, så fint när man går längs vattnet.
Nu är det dags att sätta sig vid tvn. Imorgon blir det jobb 7-16 och därefter blir det nog ut till Sturkö för att fixa med lite saker inför helgens semestertripp=).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar