måndag 7 november 2011

Snuvig...

Måndag idag och en ganska dålig start på veckan. Vaknade nämligen upp med rinnande näsa, skav i halsen och hängig=(. Har inte tid att vara sjuk nu....
Men jag begav mig till jobbet iaf. Känner mig småfrusen nu så det blir att bädda ner sig i soffan med tända ljus och the.

Helgen har varit en bra sådan! En oplanerad, vilket inte tillhör vanligheten. Den inleddes med fredagsmys tillsammmans med Martins familj. Firade nämligen svärfars födelsedag. God mat&fika och lite gos med Ungfors-barnen är inte helt fel=).
Lördagen började med fika hemma hos oss. Anette&kidsen kom för att se vårt nya place och även få en update på bygget! Martin och jag körde sedan ett race vid huset. Vi städade nämligen hela övervåningen, då den var ett enda byggkaos.


IMG_1000








IMG_1002



Resten av lördagen var lugn. Avslutade den med varma mackor och Så mycket bättre!

Igår, söndag, började vi dagen med storhandling på Maxi. Tog oss en runda för att spana in lite kök med men nu tror jag att vi börjar veta vad vi vill ha!

När vi kom hem kom helgens andra fikabesök, nämligen mormor&morfar. Trevligt=). Tack för den fina blomman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar