tisdag 15 november 2011

Boktips

Ny vecka med mycket på schemat...som vanligt!
Igår, måndag, var det en lång arbetsdag. Den kändes vääldigt lång och jag var trött i min kropp när jag gick hemåt. Bebis sparkade och gympade hela dagen så jag fick hålla andan periodvis! Kvällen blev därför lugn och Martin var med hemma från bygget, härligt=).

Idag, tisdag, har jag ätit frukost med mamma&pappa, jobbat och ringt om tid för studiebesök till förlossning=). Ska bli spännande!
Tänkte slänga in några boktips till er. För visst är det mys att läsa en bra bok i höstmörkret med lite tända ljus?! Har på kort tid läst ut hela tre böcker, vilket var år och dar sedan jag gjorde. Men ibland kan man komma in i sådana perioder.

Postcard Killers av Liza Marklund&James Patterson. En deckare som är väldigt lättläst men den är vääldigt spännande!


Den femte årstiden av Mons Kallentoft. Detta är femte boken i serien om polisen Malin Fors. Tycker man ska läsa alla böckerna för att komma in i både fallen och polisernas privatliv. Språket är ganska annorlunda skrivet i dessa böcker men de är absolut läsvärda!

Niceville av Kathryn Stockett. En roman om tre starka kvinnor i sextiotalets Södern. Kan verkligen rekommenderas!

1 kommentar:

  1. Trodde först att rubriken var "Baktips".. Hehe.

    SvaraRadera