onsdag 13 april 2011

Tisdag

Just nu är det mycket som snurrar i mitt huvud, massvis att tänka på när det gäller allt!! .Känns som vi inte kan göra något nu utan att fundera, fundera lite till och slutligen tvingas ta beslut. Men är väl bara att kämpa på antar jag...

Igår började jag på ett längre vikariat.
Vikariatet är på en förskola med 1-5 åringar. Ska bli spännande att få erfarenhet av detta=). Dessutom känns det väldigt härligt att gå på schema en tid framöver!
Känner mig fortfarande lite småhängig och antar att det är en förkylning som inte vill bryta ut riktigt. Drygt att behöva ha frossa, ont i kroppen och skav i halsen hela dagarna.
Ikväll har jag drömt mig bort en stund. Kikat på fina altaner, trädäck och snygga möbler. Konstrottingmöbler är sååå snyggt=). Mio möbler har väldigt fina möbler och jag skulle kunna möblera hela vårt hus med deras möbler!!


 Snyggt, eller hur?! Från Mio Möbler

1 kommentar:

  1. Ja Mio har verkligen super fina möbler!
    Denna sommar måste vi se till att få komma ut och kika på hur ni ska bo. Det verkar ju gå jätte mycket framåt, jag är ju här inne och kikar ibland :)

    Härligt att du har jobb!
    Många kramar från mig♥

    SvaraRadera