lördag 16 april 2011

Ett tillfälligt bakslag!

Det kan man faktiskt säga, för idag när jag skulle köra till jobbet så var jag tvungen att skrapa rutorna=(. Det var kallt och isen satt fast som bara den...var dessutom lite stressad och hade öppning på förskolan. En tidig morgon och en trött Caroline!

Sitter här och njuter av att det är fredag=). Varit en bra arbetsvecka på förskolan med härliga barn. Barnens tankar är så underbara att lyssna på! De är så kloka och förståndiga.
I torsdags blev det en sväng till staden för att uträtta ett ärende. Hann även med en sväng på Stadium, där en fleccetröja inhandlades. Det är ett av de bästa plaggen som finns!
För övrigt har vi diskuterat takstolar avigt och rätt denna veckan. Inte klokt hur mycket man kan diskutera alla dessa beslut som ska tas....


Denna veckan har jag äntligen läst ut Pepparkakshuset. Bra bok som har tagit väldigt lång tid att läsa. Har älskat att läsa sedan fem års ålder men nu tar jag mig inte tid till att sätta mig med en bok. Tråkigt! Trodde att det skulle bli mer tid över när plugget försvann men inte! Men jag tar mig an en ny bok och hoppas att läslusten ökar när man kan sitta ute i den härliga solen och läsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar