onsdag 20 april 2011

Njut!

Snart är det påsk och tiden går i en rasande fart. Helgen som varit har varit lugn! Martin tillbringade helgen ute på Ungskär med far sin och jag har bara varit hemma. Softat och blivit lite ompysslad av min familj. Kan ju vara härligt ibland=).

Veckan har mestadels bestått av jobb hittills. Äntligen har vårvärmen kommit och jag njuter! Ett stort plus i kanten med arbetet på förskolan är att vi är ute hela dagarna i den underbara solen=).
I måndags efter jobbet så bara strosade jag bara omkring nere vid vattnet. Tror det är viktigt att man stannar upp ibland och bara kan ta det lugnt. Tar tillvara på det man har och faktiskt njuter lite mer än vad man egentligen gör. Det är allt för många måsten omkring oss människor.





Igår, tisdag, var en sådan där dag då alla måsten var tvungna att göras för att påsken ska kunna bli en härlig helg utan bestämda saker. Efter jobb och möte så blev det handling på Maxi och inköp av blommor på Blomsterlandet inför påskens planteringar! Var rejält trött på kvällen eftersom jag nu varit snuvig och haft halsont i elva dagar=(. När ska detta ge med sig egentligen?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar