lördag 2 april 2011

April

Äntligen helg! Varit en seg vecka, tycker jag. Den här vårtröttheten (som alla svenskar verkar ha drabbats av) har även kommit till oss. Ingen energi och stor trötthet. Dessutom det enorma behovet av värme och sol gör ju inte saken bättre i detta trista, gråa och kyliga väder som vi har.

I onsdags efter jobbet så åkte vi in till staden för att besöka Reborn. Det var jag, mamma, mormor, Annika, Inger och hennes vännina. Reborn är en studio som håller på med stil, hår och makeup.
Vi var där på en upplevelsekväll där de presenterade sitt koncept och diskuterade mode, stil, hår och vikten av att utsidan matchar insidan. Intressant! Det blev mängder av skratt och det var väldigt trevligt=).
Tycker absolut att man fick med sig en del och jag tror att det kommer tänkas en del innan man köper kläder.



Torsdagen innebar jobb på fritids. Skönt med en ledíg förmiddag!
Igår, fredag, var det jobb i skolan. Igår var det ju också 1:a april och det blev som jag anade. Barnen gjorde allt i sin makt för att lura mig hela dagen. Till slut trodde jag inte på någonting. Tur att jag var i en klass där jag känner barnen väl=). Hemma blev det fredagsmys, som det ska vara på fredagar! God mat med efterrätt för ovanlighetens skull och tvtittande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar