lördag 30 april 2011

Somrigt

Efter påskhelgen var det som sagt tillbaka till vardagen. Alltså jobba, men jag njuter av solens strålar på förskolan. Härligt att redan fått lite färg! Är ju faktiskt bara april (i ett par dagar till!).

I onsdags blev det ett stadsbesök för min del innan jobbet började. Frissan var bokad för att få bort min eländiga utväxt. Blev blonda slingor så nu känner jag mig somrig=). Investerade i ett sprayserum för att skydda mot plattångens värme. Är väldigt dålig på att köpa hårprodukter. Det är ju egentligen viktigt att ta hand om håret och ha bra produkter. Får väl bli ett löfte till mig själv kanske...Sprang även inom Cassiopeia och där hittade jag en jättesöt blommig t-shirt som numera hänger i garderoben!
På hemmaplan var det grävning, så skönt att äntligen kommit igång med detta igen. Bilder kommer!

Efter jobbet i torsdags var jag hos Inger&Roland på fika. Bjöds på goda scones och päronpaj. Trevligt=).

Den här söta hjärtan-potatisen hittade jag i potatispåsen häromdagen! Jag ville nästan inte förstöra den men tillslut så fick den åka ner i grytan. Den åts ju trots allt av mig och mannen min=).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar