lördag 25 december 2010

Juldagen

Tänkte bara lite snabbt uppdatera och samtidigt önska lite försenat God Jul. Hoppas alla haft en underbar jul med god mat och fina klappar. Att dessutom få umgås med nära&kära är det bästa=). Än är ju inte julhelgen över så det finns tillfälle till mer mys!
Tidigare i veckan, onsdags, gjorde jag, syster och mamma julgodis. I år blev det daim, smörkola och polkagriskross med vit choklad...mums! Dan före dopparedan var Martin och jag flitiga. Vi arbetade på övervåningen, rev, sopade och samlade upp gammal isolering. På eftermiddagen fick vi besök av Anette med fam. som fikade, pratade hus och bara hade trevligt!

Mitt i allt det här har det varit snöstorm. OJ, vad snö!!! Här är hos oss är det ju extremt givetvis...Varit insnöade den mesta av tiden dessa dagar men allt går.

Nu ska jag återgå till grabbarna som sitter i soffan. Vi har Malte på besök. Spelat hans nya Wii-spel som han fick igår. Just nu är det filmen På andra sidan Häcken och varm choklad som gäller.
Bildspel från Julafton kommer!! =)

Min fina GOD JUL-skål från Bruka Design=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar