torsdag 16 december 2010

JULFIX

Inledde veckan med en pluggdag i Kalmar. En ganska kort sådan men Malin och jag skriver diskussion för glatta livet kan jag meddela=). Tyvärr känns motivationen och energin som bortblåst...min hjärna har tagit julledigt. Egentligen en vecka för tidigt men jag SKA ta nya tag!!

Igår, tisdag, tog mamma och jag en sväng på stan. Kikade runt efter julklappar. Jag begav mig sedan till Leksakshuset och Maxi. Köpte massa mat och även julskinka. Blir nog att jag fixar till den redan till helgen! Är så gott ju=). Inhandlade två julklappar också! Alldeles för lite mot vad jag borde köpt men kommer ingenvart med årets julklappsinköp. Har en hel del kvar om jag säger så!!
Köpte också en "julblus" igår. Något fint, rött vill man ju ha på självaste julafton=)
På kvällen var jag, Martin och svärmor på Julkonsert i Sturkö Kyrka. Såå fint var det och totalt fullpackat med folk! Det var Stage4you (musikgymnasium) som uppträdde med konserten O helga natt. Kan konstatera att jag absolut kom i mer julstämning efter att ha suttit och lyssnat till vacker julsång! Behövligt och ett bra tillfälle till att stressa av lite....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar