lördag 11 december 2010

Äntligen helg=)

Sitter här i soffan och njuter av att helgen är här! Underbart=).
Idag, fredag, har det varit en ganska lugn dag. Körde in till stan vid lunchtid för att köpa julklappar och kika runt lite tillsammans med systeryster. Provade lite kläder också men ingenting köptes. Såg mycket fint...Kan iaf känna mig nöjd med att julklapparna till pappa, Johanna&Pontus och Zigge är färdiga!

Onsdag innebar plugg och handledningsmöte som gick bra på alla sätt och vis=). Heja oss!!!
Hann med ett besök hos farmor också som jag inte träffat på länge. Inte lätt att hinna med allt just nu.
I torsdags var det heldag på biblioteket i Kalmar. Skrev och gick igenom allt, åt godis&kakor och skrev ännu mer...När jag kom hem fick jag sååå goda nybakade frallor som mamma gjort. Martin och jag drack varm oboy och mumsade i oss dem, mums=). Fick snabbt iväg igen för att gå på styrelsemöte. Lite nytt som jag hoppas ska gå vägen! Avslutade kvällen nerbäddad i soffan och kikade på Wallander - Vittnet tillsammans med min älskling=)

Gällande bygget så tycker jag att det går lite framåt igen efter lite stillastående pågrund av vädret men också funderingar! Källardörren har satts på plats och Martin har börjat riva på allvar uppe på övervåningen. Nu kan vårt blivande sovrum börja ta form, spännande=)

2 kommentarer:

  1. Hej du!
    Ja snart är ni i mål och du kan ut och jobba och prova vingarna som lärare ,härligt!
    Kämpar med matten nu skönt att det snart är över. Kram Angelica!

    SvaraRadera
  2. Ja, bara fem veckor kvar=)
    Lycka till med matten! Kram

    SvaraRadera