torsdag 30 april 2009

Onsdag

Ja, har egentligen inte så mycket att säga om denna dag. Har varit i skolan från 7.45-16.45, vilket är långdag. Haft lektion om Blekinge idag med barnen, gick jättebra=). Kändes som dem tyckte det var kul och även lärde sig en massa, vilket är kanon. Hoppas att det går lika bra imorgon, då jag ska filmas. Efter planering och möte var det dags att cykla hemåt. Martin jobbar hela dagen och kvällen...nu när jag ringde vid halv nio hade dem ännu inte slutat.
Efter lite mat så bestämde jag mig för en promenad. När jag gått halva rundan så ringde Zandra och frågade om jag var sugen att hänga med henne och Johanna på en promenad så jag gick hem till Zandra och mötte upp dem. Så det blev en riktig långpromenad på 94 min och 11300 steg! Pratade mest om Valborg men kom inte fram till något som vanligt, får väl se imorgon. Sitter här nu och är trött men måste ju se Grey=).
Ha en bra Valborg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar