tisdag 21 april 2009

En pigg måndag=)

Så var det dags med ny vecka men känns som denna måndagen blev en ganska bra start iaf.
Var långdag på Sturköskolan från 8-16.30. Men tycker att det är väldigt skoj, vilket betyder att tiden går väldigt fort. Är så himla härligt att arbeta med barn, de är så spontana och ger så goa kommentarer. Men man måste givetvis ta dem på allvar i vad dem säger, de är så förståndiga och diskuterar gärna om allt möjligt!
Måste allt berömma kockens goda hembakade bröd....mums så gott=)

När jag kom hem så var det snabbt att byta kläder för att sedan ta en powerwalk på 50 min. Var så himla pigg idag så det gick bra. Tror att allt kaffe idag gjorde susen! Ska försöka powerwalka nu så mycket som möjligt. Hittade ett ganska bra schema som jag ska försöka följa. Har inte tränat på ett tag och känner att jag behöver komma igång. Då är det bra att ha ett schema eftersom jag annars gärna låter bli...
Kvällen har ägnats åt att fixa mat och sedan har Martin och jag suttit och kollat upp lite om Falu rödfärg. Kommer bli det på sjöboden, känns som det är bäst och tåligast. Nu ska jag lägga mig och läsa. Ska hålla lektion imorgon om människokroppen och känner att jag behöver läsa på lite.

2 kommentarer:

  1. Power Walk låter härligt! Hör av dig om du är ute och traskar ute på Sturkö någon dag, jag följer gärna med! Så tråkigt att gå själv.. :P
    ha det bra!!

    SvaraRadera
  2. Yes, ska höra av mig=). Är inte alls kul att gå själv och dessutom är jag på Sturkö hela tiden!

    SvaraRadera