söndag 26 april 2009

Shopping och sommarväder

I lördags när jag vaknat och städat upp lite i lägenheten så gick jag upp på stan för lite shopping. Var en massa folk på stan och målet var att köpa en bikini. Så himla jobbigt att prova en massa så jag gav upp, får göra det när jag har någon med mig som kan hämta storlekar.
Men det blev iaf lite handlat:



Slitna jeans från Vila. Har letat så länge efter sådana, äntligen=)

Tränings-/Mysbyxor

Söt sommarklänning

Efter shoppingturen hämtade Martin mig och vi körde och köpte färg till sjöboden. Röd falufärg till väggarna, svart till knutarna och vit fönsterfärg...kommer bli nice. Ute på Sturkö lämnade vi bilen till Jimmie som fixade rutan, tack=), och vi hann också med ett besök hos morbror med familj. Sedan hem och njuta av det härliga sommarvädret. Killarna höll till vid sjöboden, panelade och drack öl. Vi andra var ute och fixade lite, men satt mest i solen. Johanna och jag hade sedan ansvar för grillningen eftersom alla var ute och arbetade, mums så gott det blev! Kvällen var lugn, satt och kikade på Robinson med familjen medan alla killarna var nere i Sanda och drack öl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar