söndag 26 april 2009

Lyckad fredag=)

Fredagen blev en rolig men intensiv dag! Först var det skola mellan 8-14.30. Var ganska lugnt och skoldagen avslutades med diplomutdelning och roliga timmen. Barnen var så roliga och gick verkligen in för sin musiklek, härligt att se=). Vid halv tre var det dags att ta bussen in till stan. Efter lite handling så bar det av hemåt för att STÄDA, städade i flera timmar kändes det som. Har ju inte varit inne i stan på typ tre veckor, vilket betydde en massa dammråttor.
Så efter lite fixande kom gästerna. Efter lite snack och inväntan på alla så var det dags att börja med maten. Vi lagade tacos, himla gott=). Efter det satt vi i köket och drack vin och pratade en massa. När klockan började närma sig 23 så var det dags för SingStar. Jag är ju inte värsta fantasten av detta men det är kul att se på och alla sjöng med iaf. Men att sjunga i mikrofonen är inte min grej=). Karro var iaf grym på rap, haha. Men måste säga att Karin var jätteduktig på att sjunga, något jag inte visste!
När klockan var halv tre så gick gästerna och jag var superduper trött efter veckans arbete. Men kvällen var jättelyckad och vi hade såå trevligt! Till sommaren väntar grillfest. Tycker det är så skoj att inte bara umgås i skolan och prata plugg utan även kunna hitta på lite skoj=).
Bilder kommer

Fick ju även i fredags reda på hur det gick på hemtentan jag skrev för tre veckor sen. Jag fick G, blev jätteglad och nöjd. Inte långt kvar till sommarlov=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar