fredag 24 april 2009

Äntligen jobb=)

Blev en väldigt lång onsdag, 8-17. Hade som tur och väl ingen powerwalk på schemat så kvällen blev lugn. Satt och förberedde lektionsmaterial som jag ska presentera för Karin imorgon.
Tittade på Du är vad du äter, alltså vilka matvanor folk har!! 4 pizzor i veckan och massa skräpmat+godis. Tycker inte det är klokt och man förstår verkligen hur nyttig man är egentligen=). Såg även Grey igår. Har en tendens att alltid gråta under detta program, antingen är det något lyckligt eller sorgligt som händer och då är det kört för min del. Kan inte fatta att man lever sig in i ett tvprogram på detta vis, haha.

Fick iaf ett bra besked idag. Har haft jättesvårigheter att få sommarjobb i år, vilket aldrig har hänt innan. Men eftersom omorganisation och byte av chef har skett i gruppen, har dem lyckats glömma bort mig och övriga gamla sommarvikarier. Tog nog lite för givet att jag skulle få jobb där eftersom jag arbetat där fyra somrar. Men efter massa samtal så meddelade chefen att jag fick en period i grupp 5, känns bra=). Fanns bara en period ( 4 veckor) men det önskade jag. Jobbade 10 veckor förra året och hann nästan bli utbränd innan skolan började igen. Därför blir 4 veckor på schema bra och därefter arbeta som timanställd när jag vill. Ska dock arbeta den sena perioden, men vad gör man...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar