måndag 27 april 2009

Söndag

Så var snart denna veckan slut. Alltid lite segt på söndagar men denna dagen har gått ganska fort iaf. Dagen började med en långpromenad på en och en halvtimme tillsammans med mamma och Johanna. Var så härligt väder att gå i=). Efter det hjälpte jag farmor att plantera lite blommor och sedan blev det solstolen med boken Flyga Drake, verkar vara himla bra!
Martin jobbade med sjöboden på fm, ser aldrig av honom längre känns det som. Men är väl skönt att det blir färdigt, när det nu blir det...ska börja måla i veckan och då får jag hjälpa till antar jag.
Mormor kom och överraskade oss med Elin och Oliver, såna gullungar. Elin pratar hela tiden och är väldigt fascinerad av tatueringar, vilket Martin har så hon beundrar honom lite. Oliver är sån glad unge, ett leende hela tiden får man=). Efter besöket körde jag, Martin, mamma och pappa och köpte utemöbler till däcket, så fina. Hann äta glass också, vilket jag längtat efter hela dagen. Kvällen har varit lugn, grillat korv och sett på film. Nu är det dags att sova, ny arbetsvecka börjar imorgon. Gonatt

Förresten, vad händer på valborg?

2 kommentarer:

  1. Ja vad händer på Valborg? Någon form av "firande" måste vi ju styra upp :) Lite grillnig och vin?

    Puss Johanna!

    SvaraRadera
  2. Ja, det låter som en bra idé. Något måste vi iaf hitta på! Pratade med Z om det igår men den stora frågan är ju alltid var vi ska vara.

    SvaraRadera