onsdag 17 augusti 2011

Vardag&kalas

Semesterdagarna flyter på i ganska lugnt tempo. Skönt att ha det sådär oplanerat och ta dagarna som dem kommer. Martin är ju tyvärr igång och jobbar men men...
Igår, tisdag, hände inget mer spännande än en liten stadstur. Inhandlade mig ett par härliga mjukisbyxor! Kvällarna tillbringar vi vid huset där det fixas med lite av varje.

Idag har jag varit frisör och blivit fin i håret. Systeryster och jag gjorde blonda slingor på varandra. Eftersom utväxten var enorm och jag snart funderar på att göra lite mörkare hösttoner (men vill inte ge upp sommarens blonda än!) så fick det bli en hemma-budget-variant som blev ok!
Nu tvättar jag och alldeles strax ska jag börja med maten. Lax i skagenpanna med kokt potatis, mums=). Får väl se vad kvällen bjuder på....

Bilder från lördagens kalas:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar