onsdag 31 augusti 2011

Trötter

Är totalt slut men tänkte sådär innan sängdags slänga in ett inlägg!
Måndag&tisdag har jag arbetat på förskola med härliga 3-5 åringar. Långa dagar som gjort mig helt slut på kvällarna. Efter matlagning och diverse vardagsfix är det inte mycket mer man orkar med.

Idag har jag varit klasslärare i en årskurs femma. Ett himla hopp från 3-åringar ena dagen till 11-åringar andra dagen men det har gått bra! Roligt att vara tillbaka i skolans värld=).
Blev en sväng till Maxi för handling innan det bar av hemåt. Alltså har veckan bestått av jobb hela dagarna.
För övrigt mår jag&lilla bebis i magen bra. Förresten så har magen växt jättemycket nu sista veckan, det går undan=). Mer update kring bebis och hus kommer när ork finns!

Ett litet tips sådär på kvällskvisten. I torsdags var jag och klippte mig. Mitt hår som varit väldigt risigt sista tiden var tvunget att kapas en bit. Men konstigt nog var det inte så slitet, däremot torrt&frissigt.
Jag köpte därför med mig en produkt som hjälper jättebra mot detta. En blandning av 100% organiska oljor som reparerar, ger näring och glans. Håret blir mjukt och inte oljigt som man lätt kan tro!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar