söndag 21 augusti 2011

Utflykt

I torsdags åkte jag, mamma och Johanna på en liten utflykt. Målet var Gårdby Café och Lanthandel men också Sigfrid Rudbergs Diversehandel som låg intill. Tipset hade jag fått på en blogg!
Stället låg ute på öländska landsbygden och tack vare GPS (inte kartläsare systeryster) så hittade vi dit...
Jättemysigt ställe med god fika och en diversehandel som hade sååå mycket fina saker. Blev en del shoppat=).


Mina shoppingfynd! Allt från underbara Ib Laursen. Så mycket snyggt=). För min del blev det detta nedan: Stor vit vispskål och liten röd vispskål. Stor röd kanna antingen till blommor eller saft. Slutligen emaljskylt med texten Home Sweet Home. Perfekt i nya huset!





Efteråt körde vi till Kalmar. Blev en sväng på Hansa Mode där svarta byxor inhandlades. IKEA fick givetvis sig ett besök för mat och shopping, trots jag ingenting behövde. Konstigt med det där stället, aldrig kan man gå in där utan att få med sig något ut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar