lördag 5 mars 2011

Trött fredag...

Fredagkväll och totalt slut! Ligger utslagen i sängen med tv och datorn på. En hederlig fredags-mys-kväll som det ska vara efter en arbetsvecka. Mumsade hemmagjord pizza ikväll och den blev jättegod. Har inte gjort egen pizza på ett halvår eftersom jag inte är överförtjust i detta men nu har jag nog ändrat mig=).

Igår och idag har det varit jobb. Tillbaka till den första praktikplatsen jag var på i utbildningen. Jätteskoj att komma tillbaka och det är en skola som jag trivs på. På måndag är det samma place och eventuellt blir det längre. Igår blev det en runda på stan. Var länge sedan jag kikade runt i Karlskronas affärer. Kan bara säga att det fanns sååå mycket fina vårkläder nu. Blir extremt shoppingsugen=). Eftersom vi skulle på möte hann jag endast springa en snabbis och köpa nödvändiga saker som mascara, concealer och body butter. Detta var nämligen totalt slut hemma!



Gjorde ett bra klipp på BodyShop eftersom det var kundklubbsdag. Sånt gillas=). Både billigare och en bra gåva på köpet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar