lördag 12 mars 2011

Kyla...

Njuter av att helgen är här. Härligt=). Skönt med sovmorgon och tid till att vila upp sig lite!
Ikväll blir det fredagsmys med film&godis. Är så trött idag att jag nästan känner mig hängig, så en lugn kväll är mer än välkommet.

Jobbat tors och fre. Är så glad att jag jobbar varje dag och haft jobb varje dag sedan examen. Såå kul att få jobba med det som man strävat efter i 3,5 år. Denna veckan har jag varit på ett ställe som jag trivs på väldigt bra=). Men trots att jag trivs kanonbra på jobbet och ser framemot arbetsdagarna med glädje så är det något som just nu saknas. VÄRME of course!!! Hela jag behöver värme, min kropp och själ. Fryser konstant=(. Vill ha vår nu men den vill inte riktigt ge sig till känna...
Givetvis blir jag lycklig av solens strålar och energin känns något mer uppåt, men den där goa värmen saknas. Hade behövt åka iväg för lite värme men får sätta min tillit till att vädrets makter för hit lite värme till södra Sverige.
Usch, en massa klagan MEN jag njuter av härliga påskliljor som står på köksbordet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar