torsdag 10 mars 2011

I´m back

Onsdag idag, veckorna flyger iväg! Idag har jag jobbat och efteråt bara tagit det lugnt, förutom mat&disk. Så trött! Kom knappt upp ur sängen på morgonen och jag ska försöka lägga mig tidigt ikväll.
I måndags blev det efter jobbet en sväng på stan för shopping. Hade som mål att inhandla en vårjacka eftersom dessa brukar vara slut när vårvärmen väl kommer! Kom hem med både jacka, jeans och tröja=). Allt från Cassiopeia. Kul med lite nytt, och välbehövligt!

Efter gårdagens jobb blev det fika hemma hos mamma&pappa. Dagen till ära bjöds det på semla. Igår var det nämligen fettisdagen OCH Internationella Kvinnodagen. Tycker det är lite sisådär med Kvinnodagen. Att det ska behövas en speciell dag för att uppmärksamma allt vi kvinnor gör VARJE dag . Självklart ska man vara stolt över att vara kvinna och jag tror att människor i dagens samhälle anser att kvinnan är en stark individ. Men tyvärr är det inte så överallt på vår jord...
På kvällen var det VA-styrelsemöte. Blev ett sent sådant och även där mumsades semla. Inga mer semlor för min del detta året...

Måndagens shopping:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar